قانتین

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا

قانتین

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا

نامه های برادرانه 1

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

 

سلام علیکم؛

پیش از شروع حرف هایم اول خدا را شکر میکنم که مسیر زندگی  من را از جریان قرآن عبور داد و در لحظه لحظه ی پرتگاه های زندگی ام طناب نجات خود را برای من فرستاد تا به آن چنگ بزنم. خدایی را شاکر هستم که من را در آخرالزمان روی زمین فرستاد، تا فرصت این را داشته باشم که از مومنینی بشوم که پیامبر (ص) برای آنها دلش تنگ میشود. خدا را شاکرم که در سرزمینی به دنیا آمدم که معالم و جریان دینی اسلام در آن جاری است تا سرعت رشد من بیشتر شود. خدا را به خاطر تمام نعمت هایی که به من ارزانی داشته است شکر گزارم.

الحمدلله ...

برادران عزیزم، ما به واسطه ایمان خود به همدیگر پیوند خورده ایم. و خدا بهتر میداند که پیوند ایمانی از پیوند خونی هم قوی تر است. ایمان آن گوهر درخشان وزیبایی است که هرکسی را مجذوب خودش میکند. حتی پست ترین انسان ها هم از نبود ایمان رنج میبرند. پس بدانید این حرف ها را برای کسانی میزنم که رباطه مان برایم از پیوند خونی قوی تر و محکم تر است.

ما در معرکه و میدانی هستیم که روز به روز در آن تلفات سنگینی میدهیم. میدان ما جنگ نابرابر است. همانطور که از اول همیشه جنگ نابرابر بوده است. دشمن شب و روز کار میکند و از هیچ لحظه ای برای استراحت دریغ نمیکند و نمی ایستد. هر غفلتی از جانب مومنین به شهید شدن ایمان انسانی و تولد شرک و کفر در وجودش منجر میشود. طوفانی که دشمن به پا کرده، باعث خراب شدن ابادی های ایمان میشود. نیاز است که مومنین دست در دست همدیگر بدهند و در برابر این طوفان ها دژ محکمی بشوند و در برابر سیل آشوب و شبهات دشمن، کشتی نجات دیگران بشوند.

" قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا ... " (46 سبآ)

همانگونه که در قرآن گفته شده، در سراسر زندگی پر برکت و عزیز پیامبر تنها و تنها یک موعظه برایمردم وجود داشته است. آن همقیام در راه حق است. قیام برای خدا. قیامی از جنس قرآن. قیامی شبیه به کربلا. تا ومنین به صورت فردی و معی قیام نکنند، نمیشود. حقی اقامه نمیشود. در نتیجه ایمانی باقی نمیماند.

برزادران عزیزم، من شما را به این قیام دعوت میکنم. قیامی که از مرز خون و خون ریزی و شمشیر و توپ و تفنگ گذر کرده است. قیامی که جنگ بین تفکرات و عقاید است. قیامی که دعوای آن بر سر خداوند است. بدانید که برای این قیام باید ایثار کرد و از خیلی چیزها گذشت. برای اما زمان (عج) باید تمام زندگی و مال و والدین را فدا کرد. تنها در این صورت است که میشود به جای خودخواهی، امام خواه بشویم. پس بدانید که بار کج به منزل نمیرسد. قیام ما برای نجات ایمان انسان هاست به طوریکه منجر به گسترش دایره ایمان میشود. پس برای این قیام هرچه داریم را باید در طبق اخلاص بگذاریم. و جمجمه مان را برای خدا عاریه بیاوریم. با اینکه قیام بیشتر بروز و عمل است ولی قیام ما قیامی ممزوج با علم است. یعنی علم و عمل باهم در آن عجین شده است و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد. پس هم باید علم خواه باشیم و هم مرد عمل. تنها در این صورت است که میتوان حقایق عالم هستی را اقامه کرد.

خوب درس بخوانید و در کنار درس ها از یادگیری هیچ مهارتی دریغ نکنید. چرا که جبهه ی حق به متخصصین کار بلد نیازمند است در بین این کسب تخصص ها از یادگیری علم نافع قرآنی و یافتن هدایت الهی غفلت نکنید. زیرا که تخصص بدون تقوا عامل شکست خواهد بود و تقوا بدون تخصص عامل انفعال. در آخر بهترینِ بهترین ها در کسب علم نافع قرآن است. برای خواندن قرآن برنامه ی دقیق و مشخصی تنظیم کنید که خدا میداند چه برکاتی را در زندگی جاری میسازد.

 

برای اقامه حقایق توسط مجاهدین اسلام "صلوات"

ولادت امام کاظم (ع) 1400.5.9

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی